Najbolj pogosta vprašanja
Zadnji dodatki
Travian Odgovori
Začnimo pri vašem vprašanju
Iskanje s pomočjo odgovorov
Za pridobitev odgovora, izberite glavno kategorijo in sledite podkategorijam. V kolikor informacije v kategorijah niso bile zadovoljive, se lahko poslužite kontaktnega obrazca na koncu.
Imam vprašanje o…
Iščite po ključni besedi
Svoj odgovor lahko poiščete s pomočjo ključne besede. Primer: Želite vedeti kako zrušiti zgradbo? Vpišite »poruši« in iščite med ponujenimi odgovori.
Uporabi iskalnik
Preferirate iskanje informacij preko spletnih iskalnikov? To lahko storite tudi tu.
Prenos zlatnikov
Prenos zlatnikov
Uporabnik lahko opravi prenos neporabljenih kupljenih zlatnikov. Zlatniki pridobljeni na kakršenkoli drug način (menjava srebrnikov, naloge ali nagrade...) niso prenosljivi.
Zlatnike je mogoče prenesti samo na svetove iste igre in države nakupa.
Primer
Zlatnike kupljene na Anglosphere domeni (ANGLO1 – ts1.anglosphere.travian.com) ni mogoče prenesti na COM mednarodno domeno (COM1 ts1.travian.com)
Informacije o posebnih primerih prenosa zlatnikov bodo objavljene na forumu pod informacije o strežnikih.
Kako se opravi prenos zlatnikov?
Za prenos zlatnikov pred zaključkom igralnega sveta je potrebno izbrisati račun. V nastavitvah na odseku za izbris računa je izpisana informacija o številu prenosljivih zlatnikov. Zlatniki, ki so bili nedavno kupljeni lahko podaljšajo čas izbrisa računa zaradi varnostnih razlogov.
Po izbrisu računa (ko se odštevanje konča) uporabnik prejme email, ki vsebuje povezavo za prenos zlatnikov..
Prosimo upoštevajte: Podpora za stranke ne more pospešiti procesa izbrisa.
Uporabniki, ki ne porabijo zlatnikov (kupljeni zlatniki) prav tako po zaključku igralnega sveta prejmejo email, ki vsebuje navodila in povezavo za prenos zlatnikov.
Povezava za prenos ni časovno omejena oziroma je veljavna vse dokler uporabnik ne opravi prenosa zlatnikov. To pomeni, da je mogoče počakati na ponovni začetek istega igralnega sveta, ko si uporabnik registrira račun in opravi prenos zlatnikov. Email, ki vsebuje povezavo za prenos zlatnikov mora uporabnik varno shraniti vse do uporabe.
Prosimo upoštevajte: Podpora za stranke lahko izgubljeno povezavo za prenos zlatnikov znova kreira le v omejenem času.
V primeru težav pri prenosu zlatnikov uporabite sledeče orodje za kontaktiranje podpore.
Pozor: Vaša povezava za prenos zlatnikov je mogoče prispela v mapo za spam / nezaželeno pošto (Zlasti Gmail). Naprošamo vas, da preden kontaktirate podporo preverite vse mape.