Najbolj pogosta vprašanja
Zadnji dodatki
Travian Odgovori
Začnimo pri vašem vprašanju
Iskanje s pomočjo odgovorov
Za pridobitev odgovora, izberite glavno kategorijo in sledite podkategorijam. V kolikor informacije v kategorijah niso bile zadovoljive, se lahko poslužite kontaktnega obrazca na koncu.
Imam vprašanje o…
Iščite po ključni besedi
Svoj odgovor lahko poiščete s pomočjo ključne besede. Primer: Želite vedeti kako zrušiti zgradbo? Vpišite »poruši« in iščite med ponujenimi odgovori.
Uporabi iskalnik
Preferirate iskanje informacij preko spletnih iskalnikov? To lahko storite tudi tu.
Osvajanje naselj
Priprave
Pridobiti administratorja (senator, vodja, poglavar, logad, nomarh):
Enoto raziščete v akademiji na 20 stopnji (Tevtoni potrebujejo zbirališče na stopnji 5, Galci in Rimljani stopnjo 10). Raziskano enoto lahko nato izurite v palači ali rezidenci. Če ste prej izurili koloniste, potem ne morete izuriti senatorja/vodje/poglavarja.
- Senator (Rimljani) je še posebej zgovoren in prepričljiv, tako lahko zniža lojalnost za 20 do 30%.
- Vodja (Tevtoni) je poceni enota; zniža lojalnost za 20 do 25%.
- Poglavar (Galci) je 25% hitrejši, zniža lojalnost za 20 do 25%.
- Nomarh (Egipčani) je draga enota, ki zniža lojalnost za 20 do 25%.
- Logad je (Huni) poceni enota, ki lahko preseneti nasprotnika in zniža lojalnost za 15% do 30%.
Te vrednosti za administratorje so v optimalnem primeru, zaradi moralnega bonusa pa najverjeteneje ne bodo takšne pri prevzemanju naselj. Ko lojalnost naselja pade na 0, administrator izgine, vojska ki, ga je spremljala, pa ostane v vasici kot obramba naselja.
Napad
Zavzemanje naselj:
Naselje, ki je razglašeno za prestolnico ni mogoče osvojiti, neglede na to kje je palača.
Namig: Naselje lahko osvojite samo, ko je rezidenca ali palača porušena, imate dovolj kulturnih točk, naselje, ki ga napadate pa ni prestolnica in ni edino igralčevo naselje.
Napadanje v valovih:
Osvajanje naselj naj vedno poteka v valovih, saj je pošiljanje vse vojske v enem napadu nespametno. Prvi val mora biti «čistilec«, ki pobije vse nasprotnike, nato sledijo katapulti, ki uničijo rezidenco ali palačo, za njimi pa takoj sledijo administratorji. Predpostavljamo da imate 3000 Imperjanov, 60 katapultov in 2 senatorja.
1. 2700 Imperijanov pošljemo kot normalen napad, za izogib težavam. ( »čistilec«)..
2. 150 Imperijanov in katapulte pošljemo kot normalen napad nad rezidenco ali palačo. Napad mora biti normalen in ne roparski, saj drugače katapulti ne streljajo!
3. 150 Imperijanov in Senatorja pošljemo, da zniža lojalnost naselja. Pošljemo kot normalen napad, v nasprotnem primeru lojalnost, ni znižana.
Ponovimo korake od 1 do 3, dokler ne osvojimo naselja, če si žrtev ne postavi rezidence ali palače!
Namig: Vse zgradbe ki so specifične za določena plemena (npr. mestno obzidje, postavljalec pasti ali pivovarna) bodo po uspešnem prevzemu uničene. Ustanovljeno naselje, grajeno iz osvojenega naselja, bo še naprej zasedalo režo (slot), ki dovoli ustanovitev novih naselj. Osvojeno naselje manjšega igralca (računa) ima vse zgradbe znižane za 1 stopnjo. Če osvojite svoje naselje zgradbe ne bodo izginile, prav tako se zgradbe ne bodo znižale za 1 stopnjo.
Po napadih:
Zgradimo rezidenco ali palačo v najkrajšem možnem času, za zvišanje lojalnosti in v naselju pustimo nekaj obrambnih enot ter izvidnikov. Lojalnost naselja se hitreje viša z vsako dodatno stopnjo palače ali rezidence (na uro). Primer, rezidenca ali palača stopnje 6 zviša lojalnost za 4% v eni uri (2/3 točke na uro na stopnjo).
Ko je naselje osvojeno, vse enote, ki so pripadale temu naselju izginejo. Tudi enote zunaj naselja (vojaki ki so v okrepitvah v drugih naseljih, vojaki ki so na poti oz. se vračajo z neke lokacije). Vse raziskave v osvojenem naselju prav tako izginejo kot tudi zid, ki obkroža naselje. Značilnosti zgradb drugih plemen, na primer konjsko napajališče, bo prav tako izginilo. Vse te spremembe se naredijo tudi, ko osvajamo svoja lastna naselje.